Forum startsiden
Bardensberetning Rollespill Hovedsiden Startsiden
 Hjelp  •  Søk  •  Innstillinger  •  Grupper  •  Bli Medlem  •  Profil  •  Logg inn for å lese dine uglebrev  •  Logg inn
Vis neste tema
Vis forrige tema

Start Nytt TemaSvar på Tema Vis forrige temaEmail til en venn:List users that have viewed this topicLagre dette emnet som en filPrintable versionLogg inn for å lese dine uglebrevVis neste tema
Av Innlegg
Froggie

Ble medlem: 05 Jan 2010
blank.gif
Legg utSkrevet: Tirs Jan 05, 2010 1:39 pm  Tittel:  Hei og sånn Svar med sitatBottom of PageTil toppen

Usikker på om jeg HELT skjønte dette, men det burde ikke være så vanseklig å finne ut... Anyways...
Hei, Froggie det er da meg... Håper jeg gjør dette riktig
Samboer med tre barn i bur, en i bånd og to i på videregående...
Oversatt så har jeg samboer, tre rotter, en voff og to romkamerater som kaller meg "mamman" om de er sultne.

Som rollespiller (kanskje det som er mest interresant), er jeg variert, og jeg vil tørre å påstå, erfaren. Begynte med forumspill da jeg var omlag 11, først og fremst hest og netthest. Etterhvert fikk jeg sansen for å utvikle egne sider. Har desverre (se meg som person) ikke alltid like god tid til å vedlikeholde said pages. Mine største suksesser ble nå rsi (netthest/rpg, en av groups første på det), boardingschool (meget kryptisk og dyster thrillerside), og dimentions (stort sett alt, siden har vært gjennlaget x antall ganger til den nå har blitt døpt Potom Zjavenie). Er også admin av tidligere Faer Xan.

17 november 2006 møtte jeg min kjære Orod Sul på et forum, og 18 desember bestemte vi oss for å ikke være bare "nett venner"... Nuh, man var ung... Vi møttes første gang irl i påsken 2007, og falt igrunnen pladask, og har holdt sammen siden den tid. Dette var kanskje ikke meg som rollespiller nei... Drømmer meg litt bort her... Pointet var at jeg besøkte min kjøre sommeren 2007, og siden den gang har jeg spilt d&d. Jeg møtte nemlig en større nerd enn meg selv!

Flyttet nå sammen med denne nerden i sommer (2009), sammen med søskenbarnet hans og kompisen (raijn og morgan clyde). Det blir d&d minst tre ganger i uka i snitt.

Spilte til å begynne med en hafling rouge med navnet Latina. Hun nådde etterhvert epic level, og samlet på magi på de to daggerne sine. På sneakattack dealet hun etterhvert 17d6 dmg (Very Happy).
Aldri likt wizards og cleric, eller noe annet som forutsetter at du må planlegge spells. BORING!

Har etter hvert fått sansen for evil campaigns, men er fult kapabel til å spille gooditushious og alt imellom. Spiller for tiden en ranger 1, paladin 5 (fallen), blackguard 1 ved navn Undrelia Amvare, og en medusa dread necromanser som heter Serpienta. Har forresten aldri spilt en ginger eller rødhåret karakter... 25% av karakterene mine har navn på D, og 50% av dem er på et eller annet vis sorcerers eller warlocks. Mine to karakterer før Serpienta og Undrelia var forresten mine to grundigste noen sinne, utenom Latina. Hun ene het Metriskta og var Ran 2, sor 2, rog 3, barb 4, fig 3, og Caira, en meget snill og blond rouge/cleric. Metriksta pensjonerte seg da hun giftet seg med thieflingen Cassandra, Caira ble spist av en devouer (fy ass).

Spiller og gurps sånn smått. Har for tiden en mutant med navn Pzich, som på personlighet er mye lik meg, bare totalt uten hemninger og sympati (ikke bra).

Har spilt alt, og får til og liker stort sett alt, utenom forumdyr.

Meg som person
Jeg har ikke ADHD, bekreftet, men de lurer... Jeg har ikke evnen til å sitte stille eller beint på en stol, da begynner jeg å klø, dille og fikle med ting, eller spise... Data går greit, da har jeg noe å "dille" med.

Jeg jobber som kundekonsulent på et callcenter. Ikke verdens mest spennende jobb, men greit for øyeblikket.

Ellers er jeg antagelig ikke noe mer spennende enn deg, eller omvendt...
Veldig glad i dyr, har som nevn over. Har og regnet ut på DCer, at jeg har minst 10 ranks i ride og handle animal.
Vegetarianer sånn forresten, og dyreverner (hører kanskje sammen, spiser fisk da, finnes ikke tofu på landsbygda), lever mye på sushi og "mystiske" supper og mat som ikke har norske navn (enchilada, quiche, wok...). Liker og lage mat, gå, løpe, ri, danse (sistnevne utføres med eleganse som en girafopotomos on rollerblades on ice). Er chaotic good av alignment (har faktisk sjekka, samboeren min er lawful neutral, heller mot evil XD).

Som den nerden jeg er, bruker jeg selvfølgelig briller, og utbryter "reflexsave" om jeg klarer å fange noe som kommer brått eller ta meg inn når jeg snubler. Er en litt kortvokst, tykkfallen klossmajor med mange morsomme allergier, fobier og diagnoser, og en noe øst-eurpeisk temprament.
Jeg blir antatt å være en ranger/barbarian med litt feilfordelte skills.

Kan snakke i det uendelige, noe som sikkert merkes, for dem som evt leste til bunns... Tror jeg stopper nå, så får folk heller spør. Jeg er stort sett alltid brennende ærlig, men veldig god til å lyve...

Så til sist: Har noen en campaign jeg kan hive meg med på?

Cancer Gender:Female Horse AvloggetPersonal Gallery of FroggieVis Medlemmets ProfilSend uglebrevVisit poster's website
Gabriella
Administrator

Ble medlem: 17 Des 2006
blank.gif
Legg utSkrevet: Tirs Jan 05, 2010 11:28 pm  Tittel:  (Intet navn) Svar med sitatBottom of PageTil toppen

Hei der:)
uuuutrooooolig intresant å lese presentasjonen din.
er overbevist om at du har mye humor og kunnskap å tilføre gruppen vårSmile
for tiden er det rollespillet "stormen over havet" som gjelder. men vi begynner å nærme oss en grense på litt vel mange der nå, selv om du alltids kan prøve deg på biroller eller andre roller som har større inflytelse enn det å være en vanlig karakter som følger gruppen... da mener jeg fiender, skurker osv.
bortsett fra dette er medlemmer alltid velkommne til å starte sine egne rollespill og få andre til å kaste seg på.

selv har jeg mest biroller i "stormen over havet" for øyeblikket og litt assisterende DM jobb foran meg da det ser ut som rollespillets originale dm er litt frahverende. jeg hiver meg med på det meste og jobber i kullissene for å få rollespillene til å flyte litt:)

må si jeg misunner deg din rollespill kunnskap og ærfaring. dersom du er best kjent med andre metoder å utføre skriftbasserte rollespill på og har lyst til å prøve det på denne siden, kan du det i rollespill du måtte ønske å starte selv osv.

velkommen hit.
måtte musene holde deg våken til langt på natt;)

Cancer Gender:Female Tiger AvloggetPersonal Gallery of GabriellaVis Medlemmets ProfilSend uglebrevSend e-postVisit poster's websiteMSN Messenger
Snow

Ble medlem: 06 Des 2009
norway.gif
Legg utSkrevet: Søn Jan 10, 2010 1:28 pm  Tittel:  (Intet navn) Svar med sitatBottom of PageTil toppen

Hei, Froggie jo:D

Haha, du skrev litt mer på din presentasjon enn jeg gjorde på min ^^'
Men moro at du kom hit:D

Leo Gender:Female Snake AvloggetPersonal Gallery of SnowVis Medlemmets ProfilSend uglebrev
Tighron
Æresmedlem

Ble medlem: 29 Des 2006
blank.gif
Legg utSkrevet: Søn Jan 17, 2010 10:41 pm  Tittel:  (Intet navn) Svar med sitatBottom of PageTil toppen

*gjesper høylytt og strekker seg som han våkner fra en tusenårig dvale*
Hm..... Jah.... hm?

*gnir sovnen ut av øynene og kikker på nykomplingen*

Ingen dårlig plass å våkne opp igjen. Slettes ikke dårlig, mangler bare en seidel med noe varmt oppi.

Velkommen skal du være, vi kan trenge litt energi her til tider da vi, og spesielt jeg, kan være litt distré. ^_^

*Børster støv av klærn og plukker en halvdød bille ut av skjegget.*
Best å se etter hva de andre luringen har foretatt seg mens jeg har vært borte. Aldri godt å vite hva de finner på uten meg.

*Lusker av gårde gjennom en døråpning og forsvinner med en lett, dog sur, plystring.*

Gemini Gender:Male Cat AvloggetPersonal Gallery of TighronVis Medlemmets ProfilSend uglebrevVisit poster's websiteMSN Messenger
silverdragonfire

Ble medlem: 09 Des 2009

blank.gif
Legg utSkrevet: Man Jan 18, 2010 1:06 am  Tittel:  (Intet navn) Svar med sitatBottom of PageTil toppen

*sniker seg ut på kjøkkenet for å varme litt vann og lage te*
*ler ondskapsfullt og drypper tre og en halv dråper med hvitmambagift i den første koppen*
*tar med seg koppene med te til Tighron*
*snubler og mister den forgiftede koppen på gulvet, der et stort hull blir etset ut*

...

"Te, noen?"

((Poenget med hele denne posten er å si at jeg er glad for at ikke hele BB er død ennå. =D))

Libra  Horse AvloggetPersonal Gallery of silverdragonfireVis Medlemmets ProfilSend uglebrev
Gabriella
Administrator

Ble medlem: 17 Des 2006
blank.gif
Legg utSkrevet: Man Jan 18, 2010 9:52 am  Tittel:  (Intet navn) Svar med sitatBottom of PageTil toppen

hehe nei da.. vi har bare ventet på tigeren egentlig.
han er sjefen som driver rollespillet frem..
vanskelig å vite hvor vi skal dra uten at han har sagt noe liksom Embarassed

Cancer Gender:Female Tiger AvloggetPersonal Gallery of GabriellaVis Medlemmets ProfilSend uglebrevSend e-postVisit poster's websiteMSN Messenger
Vis innlegg fra:      
Start Nytt TemaSvar på Tema Vis forrige temaEmail til en venn:List users that have viewed this topicLagre dette emnet som en filPrintable versionLogg inn for å lese dine uglebrevVis neste tema

Vis neste tema
Vis forrige tema
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

Alle tider er GMT + 1 Time

1911 Attacks blocked
:: Powered by phpBB2 Plus based on phpBB © 2001/6 phpBB Group :: Guild Wars Alliance 1.53 converted by anghelSTUDIOS ::
:: Original phpBB2 Guild Wars Alliance Theme by Daniel of Gaming Exe :: Mods and Credits ::